Måndag 27/10-08

Usch, då var det måndag igen. Helgen och ens lediga dagar går alldeles för fort tycker jag. Idag så har jag fullt upp.
Har varit uppe sen halv 8. ner en runda i tvättstugan då, sen till Michelsens med M´s bil. Så han har min bil idag till jobbet. sen köra till Jet och tanka. Hem och käka frukost, ner en sväng i tvättstugan till. Sen pyssla och pilla lite här hemma. Men jag är iaf färdig med tvätten nu. Skönt så slipper jag jag få skäll för något denna gången, jävla kärrning.

Har även hunnit ringa några samtal till nattvandrarna. Så nu ska jag bara hitta lite info och sen framföra det på vårt medlems möte, och se om i ska gå med där. Hade inte varit fel.

Nu väntar jag på att dom ska ringa från Michelsens så jag kan hämta bilen, och sen köra till Willys och handla. Här är riktigt tomt i alla skåp. Förutom frysen, men den är full av kanelbullar hehe. Sen ska jag städa lite, och kanske in sväng till Boan. Behöver egentligen inget där, men man kan ju kolla lite iaf. Lättare när man inte har en stor rullstol att trängas med oxå. Skulle vilja börja med scrapbooking, men tror inte jag kommer att bli färdig till det. Får väl bli den dagen vi får barn ist. Då har man ju något att sätta in och pilla med.


Bild: google

Har hittat en snygg klänning som jag ska ha till nyår, ska beställa den om en stund. behöver ju som sagt en klänning. Och den var inte så jättedyr heller 299:-


Bild:Halens.se

Helt ok pris, jag gillar inte att köpa för dyra kläder, jo jeans e helt ok för dom använder man på ett annat vis, jag gör iaf.

Nä, om jag skulle ta och diska lite så länge.

Vad ska ni göra idag

Ha det bra alla vänner

Kommentarer
Postat av: Angelica

Heej Heej :)

Klänningen avr ju tjusig :)



Hur gick de på visningen igår? Jag var inne och kikade på hemnet, och de verkade ju jättefint :)



Kram

2008-10-27 @ 15:54:54
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Vilken fin klänning :) Den kommer bli jätte fin till nyår ju :D Hoppas att allt e fint med dig idag? Kram

2008-10-27 @ 21:00:35
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Jessica Jönsson

Mycket vacker klänning verkligen

2008-10-27 @ 22:11:00
Postat av: Nannaah

jag vill också hålla på med scrapbooking. Tycker det verkar superkul! =)

kram

2008-10-27 @ 23:32:39
URL: http://nannaahs.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej gumman. Jag tycker du ska börja med scrapbooking, det är jättekul:) Kramar

2008-10-29 @ 17:09:04
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: jenny

du har inte bloggat på länge.. Come on Anna :-)

2008-11-02 @ 11:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0