Måndag 20/10

Har bara jobbat halva dagen idag. Hade fått en akut läkartid idag 13:00. Och det är viktigare än jobbet. Men jag får jobba igen e.m. på onsdag ist.

Min läkare ringde mig i torsdags och sa att jag har en förändring på lillhjärnan i en ven. Och jag slutade lyssna när hon hade sagt det, så jag ringde och fick en ny tid idag. så jag kunde lyssna och höra vad hon sa, mamma var med oxå. Lättare när man är två som kan lyssna när det gäller något sånt. Läkaren skulle skicka papper till neurologen i Lund, så får vi se vad dom säger. Men vad läkaren sa så var det ingen allvarligt i den bemärkelsen, men det har ju ändå men man är ju ändå lite fundersam och tänker på det hela tiden.

Discot i lördags gick riktigt bra, tyvärr inte så många ungdomar. Men vi får ge det lite till. Första gången vi hade det. En lugn och trevlig kväll, med god mat (pizza) och trevligt sällskap, aldrig fel. Blev många bra bilder, får se om jag lägger in några.

Nä, nu ska jag kolla på gossip girl, sen ska jag till stallet. Får nog ta en sväng med dammsugaren oxå.

Vad ska ni göra idag då???


Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Ja, det är verkligen kul med förändringar :)



Jag va t o m bara 15 år när vi blev tillsammans ;) hehe! så det är länge nu.. nä, det är inte många som får det att fungera. Mina föräldrar har dock oxå varit tillsammans sen min mamma va 15 år och min pappa 17.. dem firar snart 30 år tillsammans :) Så ibland så går det. Men som du skrev, det är ovanligt.



Min helg har varit bra :) Lugn och skön! Hoppas att du får en fin dag idag! Och att det går bra hos läkaren! Kram

2008-10-20 @ 14:53:00
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: jenny

nä de kunde jag berättat innan (negativ som jag e) att de inte skulle komma mycket folk till discot. de gör de aldrig. rockkvällar drar mer folk... bättre o ha de oftare...

2008-10-20 @ 16:32:35
Postat av: Anonym

Hoppas att det går bra för dig på läkarbesöket, läskigt. Vet du varför du har så? Va rädd om dig.

2008-10-21 @ 13:10:40
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0