Lördag 18/10

JJJJJJAAAAAA, jag är ledig hela helgen. Riktigt skönt. Behövs verkligen. Men M jobbar så för den sakens skull så kunde jag likaväl jobbat. Men man kan ju tyvärr inte få allt här i livet.

Har fått M till att gå med på att ändra i sovrummet, men hur och vad är vi överns om ännu. Han vill bara måla och jag vill ha en snygg fondvägg. Så vi får se vad det blir till slut. Ibland så skulle man vilja bo själv, s man slipper ha någon annan att diskutera det med. Men han lovade mig en sak iaf. Den dagen vi köper hus, så får jag lov och ha det hur jag vill. För där ska vi ju ändå bo restan av vårt liv iaf.

Jag vill ha en brun fondvägg, men beige på dom andra väggarna. Har hittat den jag vill ha oxå. Så vi får sätta oss ner med det imorgon och kolla lite och räkna på det.

Nä, nu ska jag städa lite till

Vad ska ni göra idag då??

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

ok ;) Då är det bara o ligga på han mer så att jag gör det!! hehe! Idag händer inte så mkt.. ska snart hoppa i duschen sen ska jag nog köra ut en sväng till mamsen och papsen! Hoppas att du har haft en bra dag :) ?

2008-10-18 @ 15:22:35
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Kattmannen

Så ja...

2008-10-18 @ 22:24:08
Postat av: L o t t i i i z z

Va roligt att han gått med på det :D Det blir så fint med fondväggar.. vi har sj 2 i vår lägenhet.. 1 i sovrummet och 1 i köket :D Skit snygg är det! Hoppas att du har haft en bra helg :) ? Kramis!

2008-10-20 @ 12:49:17
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0