Livet hänger på en skör tråd

Jag har varit precis som alla andra. Det händer alla andra, aldrig mig. Jag är odödlig och allt vad man nu är. Men en dag så vaknar man upp, och inser att så är faktiskt inte livet. Så from nu så ska jag ta vara på varje dag som kommer och går. Och leva som jag vill. Har inte råd att slösa min tid på en massa ovesäntligheter hela tiden.

Så snälla ni: Ta vara på varje dag och njut av den. Ni vet aldrig när det kan vara för sent!!


Ha det bra så länge allihopa

Kram på er

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Fick oxå en sån uppenbarelse när min kusin gick bort för 3 år sen i en trafikolycka. Han va bara 29 år gammal och hade 3 barn som han lämnade efter sig. Livet är verkligen bra orättvist ibland.. så jag håller med dig fullständigt, man ska ta vara på varje dag, som om den vore den sista!



Javisst va den söt :D thihi! Hoppas verkligen att den är lika snygg i verkligeheten som den är på bild! Hoppas att allt e fint med dig :) ?

2008-10-16 @ 14:53:31
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0