Lite blandat idag

Jag och älsklingen har varit ihop i 2 år idag. Tiden går riktigt fort. Vi har inte gjort något speciellt.
Jag har jobbat på e.m. idag. Sen har vi firat min bror, han fyller 15 idag. Han fick moppe och hjälm nu ikväll. Så nu lär han vara hemma ännu mindre än innan. Hehe. Vi åt som sagt kålpudding till kvällsmat. Vilken mat när man ska fira års dag. Men det är gott. M fick en blomma av mig innan idag, en ballong blomma tror jag hon sa att den hette. Bild kommer nu i dagarna.

M jag älskar dig, jag vet att det inte alltid verkar vara så, men det gör jag. Puss på dig



Svärfar ringde innan ikväll, ska på gåsamiddag med släkt den 22 nov. Ska bli riktigt trevligt. Har inte träffat alla (tror jag iaf). Men någon gång ska man göra det oxå.
Sen ska vi på kalas middag den 31/10. Vet fortfarande inte vad vi ska köpa till henne. Hon blir 8. (någon som har bra tips)????


Nä, nu ska jag gå och lägga mig. Ska på medarbetar samtal imorgon 10:00. Jag hoppas jag hittar papperna så jag kan läsa igenom dom tills imorgon. Var en del vi skulle skriva, har skrivit det, men kan ju vara bra och kolla igeom vad man skrivit innan man går in dit och sätter sig.

Sen blir det en sväng på Tomelilla marknad, innan jag ska till chefen igen på ett nytt möte. Aldrig en lugn stund, men rätt skönt när det händer saker hela tiden.

Vad ska ni göra en torsdag i oktober???



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok, jobbigt att gå och vänta på besked och läkartider. Vet hur det är, har själv en kronisk sjuldom. Jo tack, bara fint jobbar och står i. Ska sluta snart och då blir det höstpromenad :-D



Kram på dig

2008-10-23 @ 14:33:12
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Angelica

Så mysigt med två år tillsammans :) Grattis :)



Hoppas allt är bra med dig?

Kram :)

2008-10-23 @ 17:13:07
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0