Inget varmvatten

Jag blir så trött på detta. Nu har vi inget varmvatten igen. Och jag som verkligen vill duscha. Känner mig riktigt ofräsch just nu. Visst visst, duschade igår, men nu när man jobbat idag så vill man verkligen duscha igen. Luktar bara rök och sånt äckligt. Har vi inget varmvatten innan jag går och lägger mig eller imorgon bitti innan jag ska till chefen, så kan räkna med en som ska ringa till Österlenhem och klaga.

Vi har ju liksom betalat hyran och allt sånt, och då ska vi väl för FAN ha varmvatten här hemma. Framför allt när man vill duscha.

För jag tänker liksom inte duscha i kallvatten.

Nä, får ta och diska lite nu efter maten. M har varit duktig och gjort kålpudding till kvällsmat. Riktigt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0