Helgplaner

Ja, nu har jag nog koll på mina helgplaner.

Fredag: Tacobuffe på Stora Hotellet
                25 årskalas i Vollsjö
                Släktmiddag hos farmor o farfar

Nu ska jag bara se hur många som vill med på taco på fredag, annars så blir det nog kalas. Släkten kan man träffa en annan gång. Jag lovar  dig Emily att jag hör av mig så fort jag kan. Nu när man väl har planer så ska allt komma på samma gång. Tyvärr även dom en massa förkylningar och skit. men jag hoppas vi får det trevligt på fredag ändå. Det ska jag ha iaf, oavsett var jag hamnar.




Lördag: Stallet
                Disco- med nattvandrarna

Vi nattvandrare har arrangerat disco i Sjöbo för årskurs 1-6 nu på lördag. Så då får man ju vara så snäll och ställa upp oxå. Jag hoppas och tror att det blir trevligt. Och allt det j*vla tjavset som finns i den föreningen blir liggandes lungt och stilla på lördag kväll. för då kommer jag nog inte kunna hålla tyst, och då blir det inte bra. Jag har varit med förr när jag inte kan var tyst. Visst jag står för allt jag säger, men alt ska man nog inte säga ändå.

Ska ha möte på söndag i föreningen så då kommer det nog bli liv i luckan. jag hoppas bara för min egen skull att jag kan hålla mig lugn och sansad under tiden.

Nä, nu är det strax dax för hemmalagad pizza. Ska bli riktigt gott. Tur man har kocken hemma ikväll.

Vad hittar ni på ikväll??

Kommentarer
Postat av: jenny

jasså disco.. va trevligt.. ska ni ha de på qvarnen eller??? Va e de för tjafs ni har?

2008-10-15 @ 22:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0