Härmas

Läste Jessicas blogg, så nu härmar jag henne lite, hoppas det är ok!!! hehe

Vem är jag:??

Anna och är 24 år, bor i en 2:a i centrala Tomelilla med min sambo. Har varit tillsammans i 2 år.
Jag jobbar som personligassistent här i Tomelilla, trivs riktigt bra, med det jobbet. Hade någon sagt till mig när jag tog studenten att 2007 så skulle jag få fast tjänst som personlig assistent så hade jag bara sagt NÄ; VERKLIGEN INTE. Det ska jag aldrig jobba som. Och ja vad hände, tur man inte alltid gör som man säger. Men visst jag har jobbat inom barnomsorgen oxå, trivs riktigt bra där med, men att gå som timvikarie blir man inte rik på, man kan liksom inte planera något, för man vet ju inte hur ens ekonomi ser ut månad för månad.

Jag och min sambo har planer på att skaffa hus, men om vi ska bygga ett eller köpa ett äldre, bra iordning har vi inte riktigt bestämt oss för ännu. Visst vi går på hus visningar och sånt, för vem vet, vårt drömhus finns kanske redan och då får man ju passa på. Vi vet på ett ungefär vad vi vill ha, så nu ska det bara komma till oss oxå.

Har nog precis som alla andra en del saker som man skulle vilja göra om i sitt liv, tex studenten eller något sånt.
Och sen sånt som man vill göra om för att agera annorlunda, tex när man inte var så omtyckt i skolan och bara vänt dom ryggen och gått med högt huvud och vissat att jag klarar mig utan er och er falska vänskap och ord. Men när man är i den åldern så är man ju känslig för att vara ensam så man tar sina "vänner" och umgås med dom fast man inte mår bra i deras närvaro.

Hade varit kul om ni lämnat minst 3 saker om vad ni tycker om mig!!

Kommentarer
Postat av: Jessica Jönsson

schysst, rätt rolig och lite smågalen :)

2008-10-02 @ 19:36:25
URL: http://poison1982.blogg.se/
Postat av: jenny

känner ju inte dig i den bemärkelsen... men snäll, glad, omtänksam

2008-10-02 @ 22:16:18
Postat av: maria larsson

Rapp i munnen, glad och smått galen...kram

2008-10-04 @ 08:18:24
Postat av: Ina

Röntgenblick =), härlig å jättesnäll. Om du inte fattar röntgenblick får du fråga =)

2008-10-04 @ 09:32:40
Postat av: mippi

Okej, de e nån sorts audi men dröjer nog tills våren innan vi skaffar den! allt bra?

2008-10-04 @ 17:45:31
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: Lottiiizz

Naaw, tack så mkt :D Hoppas verkligen att den är lika snygg på som den är på bilden! Allt bra med dig idag?

2008-10-05 @ 13:02:39
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0