Fredag

Och det bara öser ner idag oxå. Så jäkla tråkigt!! Men tur jag ska vara inne ikväll. Ska bara ut i bilen, in på ica, ut i bilen igen, hämta folk, sen köra till mamma min bror ska ha kalas ikväll. Sen hem igen. Känns mindre roligt när man är svintrött, men bättre det än och sitta hemma och uggla en fredag kväll (ensam). Ska jobba imorgon igen. Sen ledig sön-mån. Imorgon kväll har jag inget planerat, det är Öja, får se om någon vill med!! sen på söndag så ska vi iväg och kolla på hus. Tror inte det blir något bud, men vi får titta iaf, vi kan ju ändra oss.

Nä, nu ska jag göra mig färdig så ja kan köra sen

Vad ska ni göra ikväll??

Ha det bra


Bild: Google

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi ska måla om trappan i huset, så då kan man ju inte bo där..hihi..De kan ta dygn innan den är torr, så de e bäst att göra de innan :)..



Ja, jag kan hålla mig vaken :) Men de jätte jobbigt vissa tider..Jobbar du bara dag o kväll?



Så ni ska iväg och kolla på hus, vilket då?



Kram :)

2008-10-24 @ 19:11:06
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

ok :D Ja hamburgare är gott! Jag hittade en skit snygg pashmina sjal.. sen köpte jag marknads godis o lite sånt smått och gott :) Käkade ju langos oxå så klart ;) hehe!!



Jo tack man känner sig lite seg i det här vädret.. regna under hela tiden vi va på marknaden! Men det va skoj ändå :) Vad har du hittat på med idag? Kram

2008-10-24 @ 19:42:09
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Jessica Jönsson

Öja låter skitkul, synd man ska jobba på söndag annars hade de passat fint när man ändå ska sitta hemma o glo

2008-10-24 @ 22:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0