Torsdag 20/11-08

Har blivit ändrade planer denna dagen oxå. Skulle varit hos Jane och hälsat på idag, men jag ska till läkaren sen kl 15,00. Så jag fick ringa och säga att jag inte kunde komma idag, jag som ville tjiva lite med Alicia o Daniella. Men får ta det en annan dag. Ska nog dit nästa vecka ist.

Ringde läkaren imorse och fick tid 15,00, inte helt fel. Jag hoppas dom hittar vad som är felet, så jag kan jobba igen, ska vara hemma från jobbet imorgon. Chefen tyckte det var bäst så. Tur man har en chef som tänker på en.

Nä, får väl ta och diska lite så jag blir av med berget som står på vasken. Inte kul men ett måste.

Hörs sen när jag varit hos läkaren


Kommentarer
Postat av: angelica

Nepp det är på Åkes däck. Tyckte det lät väldigt billigt. :) så slipper man själv ha bry med däcken.

2008-11-20 @ 16:00:18
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0