Torsdag 13/11-08

Jahapp, då har man jobbat färdigt dessa 3 jobbedagarna. Ska jobba igen på söndag.
Så imorgon ska jag sova tills jag vaknar, och sen är det lite ärende som gäller. Vad som händer  imorgonkväll vet jag inte riktigt ännu men ska nog komma på något. På lördag så har jag stallet så då har jag fullt upp, alltid skönt. Ska nog komma på något att fördriva tiden med på lördag e.m. Brukar inte vara så svårt.

Har precis varit hos sjukgymnasten och fått akupunktur, har blivit lättare att slappna av och andas när hon sticker och snurrar på nålarna. Tur det ger reslutat iaf.

Har även varit duktig med träning denna veckan, ridning måndag, simning tisdag. Sen två bra rundor på e.m. på jobbet så imorgon SKA jag till gymmet iaf.

Nä, nu ska jag duka fram för pizza, jag o M ska dela på en Tomelilla FF, riktigt god

Ha det bra så länge

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tomelilla FF.. haha kul namn

2008-11-13 @ 18:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0