Tisdag 25/11-08

Idag är en sådan dag då jag skulle blivit i sängen. Är riktigt trött idag, och allmänt jäkla klumpig. Men jag hoppas det blir bättre tills imorgon.
Ska börja med mitt städande och allt sånt imorgon, för jag ska jobba på fredag, då har jag varit hemma 7 dagar, jag räknade med att jobba igen på måndag, men då måste jag lämna sjukintyg för 1 dag, och det känns inte så mycket lönt. så jag jobbar på fredag och sen e jag ledig lördag o söndag. Så då kan jag vila axlen om det behövs. Men jag hoppas det känns ok, när jag kommer hem på fredag, orkar/vill inte ha så ont igen.

Har varit på möte idag på jobbet oxå, fick en del utrett iaf, ska ha ett möte igen nu i december. Ska bli intressant, då ska vi ha möte i storgrupp.

Nä, nu ska vi se film på 3:an. och käka clementine. Gott gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0