Snart är det dax att fixa mys här hemma

JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAA, snart är det advent, ska bli riktigt mysigt. Jag bara älskar att gå och pyssla nu inför julen. Jag älskar även att det blir mycket mycket mysigare här hemma då. Ska ner i källaren sen och ta upp min adventslåda, så jag hinner tvätta gardinerna och allt sånt. Har beställt en ny stjärna att ha i fönsterna här i vardagsrummet eller ja 2 st.



Ska hämta min klänning idag oxå, ska bli kul och se om den passar, det hoppas jag för jag hade tänkt ha den när vi ska på gåsamiddag med svärfar o "svärmor".


Annars så får jag ta något annat.

Nä, nu ska jag fixa lite frukost, så jag kan göra lite nytta här hemma sen

Ska nog iväg och fika på bullen o bönan med Ingela sen idag
Vad ska ni göra idag??

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0