Skönt

Vet inte riktigt vad det beror på men jag o M har faktiskt inte bråka på ett bra tag nu. Riktigt skönt. Visst kan bli lite buttra på varandra, men det går över rätt fort. Skönt att ha det som vanligt igen. Mår inte alls bra när vi har det så, men det kan jag förstå att ingen gör. Så nu hoppas jag att vi fortsätter ha det så här ett bra tag till. Att bråka är ju ett måste i ett förhållande, men ibland så kan det ju faktiskt gå för lång. Många gånger så är man inte så snälla till varandra. Men vi har gått starka ur denna gången oxå. Man kan inte vara långsiktig alltid.

Idag så kom jag aldrig ner till gymmet, när ska jag börja skärpa mig med det??? Får ta det nästa vecka när jag är ledig ons-tor. Jag har förvisso varit duktig ändå denna vecka. Gått 2 långa rundor på jobbet och simmat och ridit. Ska rida igen imorgon, ska använda gramantyglar på figge imorgon när jag rider, han behöver verkligen det. Har aldrig använt det på han innan så vi är lite av nybörjare på det båda två. Men det ska nog bli bra.

Usch, har kommit in i en period där jag vill ha allt och vill ha det nu. Hus, häst, nytt jobb, bra lön, barn, hund, resa, pengar på mitt sparkonto m.m. Visst man kan inte få allt men vissa grejor har vi börjat jobba på iaf. Så nu får vi se vad som händer och när det händer. När det gäller hus så ser jag mitt drömhus framför mig och var det ska ligga, men det känns som det aldrig kommer att bli just det, men jag hoppas iaf. Ni som känner till Tomelilla vill bo borta på Lindesborg. Men husen där är dyra, ett hus var till salu som behövde helrenoveras och det skulle dom ha 1 300 000, och det var bara NÄ TACK det huset struntar vi i. Vi tittade på ett för 1 ½ årsen då hade jag bara vikariat fram till juni, så då kunde vi inte få ett lån, men det var riktigt snyggt. Det kommer väl fler. Får jag hoppas, vill inte bo i lägenhet, är ingen lägenhets människa. Hus med stor trädgård så man kan sitta där och mysa när som helst utan att någon bryr sig, det går inte när man bor i lägenhet.

Idag så har jag varit inne en runda på Bo Ohlsson idag, träffade Katta där, snackade lite skit med henne en stund om allt och alla. Hehe, alltid lika kul. Vi bestämmde att vi skulle träffas en dag och köra och shoppa, var ett tag sen vi hittade på något så det kommer säkert bli riktigt kul och trevligt. Sen körde jag en runda till mamma, blev middag hos dom falukorv o mos, gott gott. Nu sitter jag med popcorn, julmust och Svensson svensson

Ha en trevlig kväll




Kommentarer
Postat av: Jenny

hur gick discot eller de e kanske imorgon???

2008-11-14 @ 22:19:13
Postat av: Anna-Jenny

Discot var i lördags, inte alls bra. Hade räknat med lite folk, och så blev det. Körde hem vid 22.30.

2008-11-14 @ 22:26:16
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Katta

De va kul o träffa dig idag..

Ska bli jätte kul den dagen vi åker o shoppar :)

2008-11-14 @ 22:48:56
URL: http://skea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0