Självförtroende = noll

Just nu är mitt självförtroende  = noll. Vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre heller. Allt känns bara så jävla meningslöst.
Ingenting vill som jag vill:

*Vänner har jag inga
*Jobbet är jag trött på
*Träningen går skit
*Min framtid?? Känns som att det jag ingen har just nu.

Här finns ingen när jag behöver någon. Men så har det alltid varit.

ÄLSKA MIG SOM MEST NÄR JAG BEHÖVER DET SOM MINST. Säga det, men det tror jag inte på. För mig är det: ÄLSKA MIG SOM MINST ALLTID.

Har liksom försökt med allt, men känns som om inget funkar. Men mitt liv ska väl vara så, misstänker jag.

Har lärt mig att människor vill umgås med mig ett tag, sen duger jag inte längre. Jag är en person som man kan köra slit och släng med. Hade varit riktigt kul/trevligt och ha någon som alltid finns där för en, och som man alltid kan ringa även om man egentligen inte vill något. Träffas även mitt i veckan, men tydligen inte. Sen när man väl hittar på något, så försöker jag vara med och snacka, men folk flyttar sig eller slutar prata med en, så det är ju ett tecken på att jag inte är värd någons vänskap tydligen.

Men men, får väl leva utan vänner tills jag dör, har ju klarat mig hittentills, men man vill ju att det ska bli annorlunda



Känns som att M blir drabbad oxå. Känns just nu som att ingen vill umgås med han pga mig. Och är det så hoppas jag att jag får veta det. För då får vi ju göra något åt det då ju.

Kommentarer
Postat av: jenny

fan va trist att känna så som du gör... e så jobbigt att vara ensam.. Det är inte lätt heller att skapa nya vänner när man e vuxen. man har så höga krav då... Men du kanske måste respektera att vänner inte alltid vill umgås.. förstå mig rätt.. men jag är sån. jag umgås med en människa ett tag.. sen kan de gå låååååång tid till nästa gång.. Man blir lixom mätt. De behöver inte vara dig som tycker illa om. De bara kanske behöver en paus..



Söker du andra jobb??? För på jobb kan man hitta nya vänner kanske. Eller i skolan om du börjar plugga eller nått... Man måste ibland göra nått helt annorlunda för att må bra och uppskatta de man redan har..



ta kontakt med en gammal vän som du inte pratat med på många år.. eller sök upp vänner på internet eller vad som...



Du kommer inte va ensam... Men man måste ibland kämpa...



kram på dig..



hoppas du fårstår mig rätt.. :-)

2008-11-29 @ 23:41:18
Postat av: angelica

Gud så tråkigt. Jag har två stycken bästa vänner. det är de enda jag litar på. Sen har man andra ytliga bekantskaper. Men ingen av dem skulle man ringa om man behöver tröst/hjälp. Det finns bara två stycken som får mig att må bra. Ja min pojkvän också givit vis. Det är inte säkert det är du som är problemet.

Folk är knas helt allmänt.

Är inte du kompis med Jessica Jönsson förresten?



kram

2008-11-30 @ 08:42:29
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: Jessica

Riktigt trist att du känner som du gör. Jag kan med känna att där verkligen inte finns någon när det behövs. Men samtidigt så är dem inga tankeläsare och ofta har dem bestämt saker så vad kan man göra. Sen e jag rätt kass på att ta kontakt och umgås med som du kanske har märkt

2008-12-03 @ 18:12:23
Postat av: Sökaren

Hejsan!



Ibland känner jag precis som du beskriver ovan...skulle vara roligt med nya vänner, känner du för en fika ngn dag så hör gärna av dig. Vi bor inte så långt ifrån varandra tydligen =)



Hälsningar

2008-12-12 @ 09:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0