Räknat o räknat

Har suttit här och räknat och räknat. På lite alltmöjligt. Så nu får vi se vad vi kommer fram till. Hade varit kul kul om något av det blivit av. Men det får ni veta efterhand som det händer.

Har pratat med Agneta nu i kväll oxå, vi har bestämmt att vi ska till tivoli i köpenhamn den 22 december, hoppas bara att det fortsätter vara kallt och mer snö, så blir det ännu mysigare att gå där och titta och verkligen längta till jul.
  

Jag bara älskar julen, speciellt nu när jag blivt äldre, när jag var yngre så var iväg i 5 dagar så då hann man aldrig njuta av julen, men nu gör man det på ett annat sätt som vuxen.



Nä, nu ska jag och älsklingen kolla färdigt på Wallander sen är det dax för sängen

Ha det bra allihop hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: Katta

Julmarknaden på Tivoli är så fin.

2008-11-24 @ 07:25:32
URL: http://skea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0