Onsdag 19/11-08

Usch, idag är det en sån dag då jag bara vill ligga i sängen och tycka synd om mig själv.
Men då lär ju ingenting hända här hemma, håller på att tvätta nu, mndre kul, men ett måste.
Ska till boan med mamma sen oxå, hon kommer hit vid halv 2 tiden.

Hade behövt stor städa här oxå,men det får jag ta en annan dag
för idag så fixar inte jag det och inte min axel heller för den delen
vet inte vad jag gjort, jag hoppas det släpper
annars så får jag gå till läkaren imorgon och se vad dom säger
Och det känns som det inte kommer ge så mycket resultat om jag
nu inte får hon som jag brukar ha, för då kollar hon
ordrentligt och bryr sig verkligen.

Nä, nu ska jag ta lite lunch, currydoftande laxgryta
GOTT GOTT
De rekomenderar jag verkligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0