Måndag 3/11

Nu var det längesen jag skrev, så jag får skriva ett litet nu. Kommer ett längre i dagarna.
Känns riktigt märkligt att vi nu är inne i november. Tiden går riktigt fort, fattar det inte riktigt. Men men, nu är det snart så man kan börja fixa inför 1:a advent, ska bli riktigt mysigt. Måste köpa 2 datumljus, sen har jag allt till advent. Har köpt nästan alla julklappar oxå. Bara till dom små kvar. hehe. Men dom är lättast och handla till.

Nä, nu ska jag börja fixa lite här hemma. Det behövs verkligen

Vad ska ni göra idag???

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Oj, är du nästan färdig med julklapparna.. jag har inte ens börjat ;) haha! Hoppas att allt e fint med dig idag? kram

2008-11-04 @ 12:31:54
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Jenny

va kul att du blogga :-) ibland får man pusha på

2008-11-04 @ 14:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0