Lördag 8/11-08

Nu är jag mätt och belåten. Har ätit min gröt, ska ta min kopp te också. Sen är min frukost klar. Lite sent kanske men bättre det än att inte äta frukost. när jag jobbar så äter jag frukost vid 7, när jag är ledig så äter jag vid 10-11. Men jag ställer inte klockan för att jag ska gå upp och äta frukost bara för att det ska bli samma tid varje dag. Då låter jag hellre bli att äta.
Har börjat fylla in min kalender för 2009. Hittade en hälsokalender på boan, den är faktiskt riktigt bra och detaljerad. Så nu har jag inget att skylla på för att jag inte går ner i vikt förutom min lathet. Och den ska jag bli av med den med.  Får se hur det går med det.

Nä, nu får jag klä på mig för jag ska ner om i "stan" innan jag ska tvätta, det är min syssla hela den lördag eftermiddagen, inte så kul men ett måste.

Vad ska ni göra idag/kväll??

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Katta

Jag ska snart gå o lägga mig, ska jobba imorgon med. En jätte rolig lördag kväll jag har =)

2008-11-08 @ 21:25:16
URL: http://www.nogg.se/skea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0