Lördag 15/11-08

Fullt upp hela dagen. Kl 08.00 så var jag i stallet. 20 hästar som ville ha frukost, gav dom mat, sen satte jag mig och åt frukost jag med. Sen va det dax att ta ut dom. Och dom var riktigt förvirrade idag, ingen som gick dit dom skulle, så det tog längre tid än väntat. Men bättre det än att dom ska skada sig och stressa upp sig. Sen var det mockning, strö, lägga upp mat och sopa hela stallet. Det är riktigt skönt, för hela kroppen får sig en riktigt genom körning. Sen var det hem och duscha, köra och handla mat, sen har jag städat och plockat här hemma.

Middag idag blev kyckling innerfilé, coscous, currysås o sallad. Gott gott

Nä, nu ska jag kolla hur det går i stjärnor på is, och käka lite chips.

Jobbe dax igen imorgon. Trött men skönt, pengar behöver man alltid

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0