Ljus i vårt hus

Nu har jag kollat om alla ljusstakar och sånt lyser som dom ska. Så slipper jag stå med det i helgen och svära. Där var en som inte ville lysa, men M hjälpte mig med det, så nu ligger dom i lådan igen, blir så stökigt att ha dom ståendes överallt. Har lagt ner allt det som ska tvättas i en svart sopsäck, så om jag hinner ska jag tvätta dom idag när jag ändå tvättar redan, eller så kan jag göra det när M jobbar. Nästan bättre för då får jag det som jag vill. Har 2 lådor till nere i källaren som jag ska ta upp lite senare, 1 med bara tomtar och en till julgranen, den ligger också i källaren, riktigt praktiskt.

Nä, nu måste jag ner i tvättstugan

Ha det bra så länge


Kommentarer
Postat av: angelica

åhh jag älskar när man har stjärnor och adventsljusstakar i fönstren! det är så mysigt. ajg ska nog fuska och sätta upp dem nu i veckan ;) kan inte hålla mig till helgen tror jag!

2008-11-24 @ 18:25:18
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: angelica

Ja, jag har sett några här i Ystad som redan satt upp sina stjärnor. det gör väl inget? =)

2008-11-25 @ 08:36:38
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0