Långt fram i tiden

Ja, nu är jag långt fram i tiden, men jag vet vad jag vill. När jag får barn så vat jag vilken vagn jag SKA ha. Inget och diskutera.

Har förvisso 2 och välja mellan men det ska nog gå och lösa


Passar: 6 mån - 3 år. Från nyfödd med Hårdlift eller Quadrolift


Fantastisk "All-round"-vagn
Cerox Sportvagn är en fantastiskt bra "allround"-sittvagn, med lång sitt-/liggdel (90 cm). Den har hunnit bli en riktig Emmaljunga-klassiker. Vagnen är lätt och kompakt med chassi i lättviktstål. Vagnen har svängbart styre. Det innebär att du kan ändra barnets färdriktning genom att fälla över styret medan barnet sitter i vagnen om sol och vind stör barnet. Komplettera med tillbehören Hårdlift eller Quadrolift för det nyfödda barnet. Cerox finns i 15 färger.





 


Kommentarer
Postat av: Katta

De e fina vagnar du har tittat på.. Börjar du/ni bli sugna på att skaffa en bebis??

2008-11-07 @ 19:35:09
URL: http://www.nogg.se/skea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0