Fredag 7/11-08

Jaha, då är snart denna veckan oxå slut. Fattar inte hur tiden kan gå så fort. Hinner ju inte med. Men det är väl meningen att det ska vara så just nu. Men det är klart då går det fort till det är jul. Men denna julen blir lika rolig som förra julen, jag firar på mitt håll o M på sitt håll. För jag ska jobba som en dåre denna julen oxå. Men nästa jul så är jag ledig. Så jag får se det positivt i allt detta.

Hur gör ni till jul???

Har precis ringt och anmält till en förläsning om RFSU till på tisdag, nu när jag är ledsagare så ska jag gå en sådan så jag vet lite mer vad man ska säga och göra om frågor kommer upp. Alltid bra och få mer info, man blir ju aldrig fullärd sägs det. Men inom RFSU, var man väl fulllärd när man var 13. Hehe.

Jag har lite planer på att börja plugga historia A o matte B till våren, mest för att få något annat att göra. Men nu har vi får chans att anmäla oss till en utbildning på jobbet och då blir det lite mycket att plugga både det och histora o matte. Men jag får nog veta det innan året är slut så då ska jag hinna anmäla mig till det andra annars.

Har abslout ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Inte så kul och sitta hemma en fredagkväll. Blir kanske vandrig ikväll en liten stund, var ett tag sen. Sen är det disco imorgon för årskurs 7-9.  Får hoppas det går bättre denna gången än förra. Men vi får ju ge det lite tid.

Nä, om jag skulle ta och göra lite nyttigt här hemma, ska bara se färdigt på 27 dresses först. Riktigt bra den filmen.

Ha det bra så länge


Kommentarer
Postat av: Jenny

negativa jenny skriver att de kommer INTE vara mycket folk på discot.. jag lovar..

2008-11-07 @ 17:26:30
Postat av: emily

e du alltid själv på fredagar??

2008-11-07 @ 18:20:19
Postat av: Anna-Emily

2 av 3 är jag själv fre-lör!!

2008-11-07 @ 18:21:35
Postat av: Katta

Skoj o jobba till jul, de ska jag med.. Jobbar nyår o nyårsdag också :/

2008-11-07 @ 19:33:48
URL: http://www.nogg.se/skea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0