Fattar inte

Hur jag kan vara så här trött. Jag försöker allt för att hålla mig uppe och vaken, men det känns hopplöst.
Jag kan liksom inte sova 16 timmar om dygnet.
Vet liksom inte vad jag ska göra längre, inget funkar. Även om jag går ut och går eller tränar så är jag rent slut ännu mer än innan. Och det är inte träningstrött utan allmänt trött alltid. Sätter jag mig ner så tar det inte många minuter innan jag är nära på att somna. Och det är verkligen inte kul. Jag hoppas att detta försvinner snart, för jag orkar inte ha det såhär. Annars så får jag ta 1 veckas semester och komma komma ifrån allt här hemma ett tag, men var ska man åka då. Måste ju spara mina pengar till hus och allt sånt. Får se om jag kommer på en bra lösning.

Har ni några bra tips som kanske skulle funka??

Nä, om jag skulle ta och fixa lite mat

Får se vad jag har i frysen först.

Kommentarer
Postat av: Jenny

du e kanske gravid..

eller så kanske du behöver ändra kosten..



För övrigt tycker jag att man måste kunna unna sig ibland.. inte alltid bara spara o spara.. Va e de för mening att aldrig unna sig nått.. tar man semester o åker någon stans där de e varmt o solar o badar o äter gott så brukar man bli piggare... man behöver de som människa att unna sig nått kul.. varför bara jobba o jobba o jobba???

2008-11-06 @ 18:51:15
Postat av: Katta

Då e vi 2, är också så jäkla trött om dagarna..Somnar hur tidigt som helst o vaknar såklart tidigt också.. Fast känner mig ändå inte utvilad.. Har börjat dricka c-vitamin i brustablett nu. Se om de hjälper..

2008-11-07 @ 12:53:13
URL: http://www.nogg.se/skea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0