Värmen

Ja, den har verkligen kommit nu, men för att stanna?? Det får tiden utvisa. Kan ju hoppas på det iaf!! Fast jag tycker att det är lite för varmt för att vara början på Maj. Känns som det kommer bli som förra året. Riktigt bra väder fram till midsommar, och sen regnar hela sommaren bort. Fast det e klart, jag hade 40 grader och sol under min semster (den var i spanien) augusti/september. Gör jag jättegärna om igen. Skrev i min förra blogg att jag skulle börja motioner mer, var i kronoskogen igår, ½ mil blev det jogging, rsten blev raskt promenadtempo. Skulle dit idag oxå hade jag tänkt men det blir inte, får ta det imorgon ist ihop med allt annat som ska göras, tvätta, städa, rida, jogga, sola, crusing. Vet inte hur jag ska hinna med allt,men det ska nog gå bra ändå. Får kanske ta bort lite från den listan. men det lär jag se imorgon isf.

Har lämnat intresse på extra jobb, som kanske kan bli något mer sen, vem vet?? Hade varit riktigt roligt iaf!! Nä, dax att göra lite nytta innan jag ska köra till ystad, jag och josse ska grilla på stranden ikväll. Riktigt härligt.

♥XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0