Var tog solen vägen???

Ja, idag har det verkligen varit blandat väder, sol framtill middag, sen molnigt och blåsigt. Sen kom regnet, fast det inte var mycket lönt. Och nu blåser det och är molningt. Fast idag kan jag tycka det är bra, ska ju rida ikväll och då är det inte så skönt om det är 30 grader varmt.

Vi var på stranden igår med Josse, Walle, My, Figge, Ingela. Riktigt skönt, jag doppade mig ca 5 gånger, det var inte så kallt som jag trodde, fast efter ett tag så gjorde det ont i fötterna, så då trodde jag att det aldrig skulle gå över, men det gick fort. Sen innan vi körde hem, så sa vi att vi skulle spela minigolf här i Tomelilla, men dom har inte öppnat ännu, dålig stil. Så det blev inget. Blev grillning lövbiff med potatissallad med chili i, och sallad till middag och lite kubb, Vi tjejer vann VI E BARA BÄST!!!

Vi har bestämt/bokat midsommar oxå, blir här i Tomelilla, i stugan på idrottsplatsen. Skönt att man inte ska lång, ska jobba på dagen coh sen inte så långt att gå hem på kvällen hehehe. Kommer nog inte vara i mitt allra bästa tillstånd just då!! Men vem har sagt att man ska vara det på midsommar. Detta året kan man dricka, ska mju inte köra hem dagen efter, ifjol var vi på Öland, och jag fick köra hem. Så det blev en nykter midsommar det året oxå. Men jag valde det själv, i år ska jag inte vara nykter, även om jag får jobba dagen, har ingen vikarie till midsommardag, fast jag är inte schemalagd, så mig "drabbar" det inte så mycket, men klart man ställer upp för sina kolleger.

Har varit duktig idag, köpte en tonfisksallad på Roma till lunch, blir nog en skinksallad imorgon eller en grekisk. Har inte bestämmt mig riktigt ännu, men får se imorgon. Ska bli gott iaf, får se vad det blir för något nyttigt nu när jag e ledig ons-fre.

Dax att göra lite nytta.

♥XOXO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0