Tja, vad ska man skriva

Har fullt upp i helgen, tar ett litet break nu så länge, så jag andas lite. Igår så var jag först och jobba, sen var det till att köra till Sjöbo, vandra. Sen körde jag hem till maggan och martin och snackade lite skit, sen var det dax att vara fylletaxi, skulle hämta jennie i Veberöd, dansgalan där. Så man var inte hemma förän vid halv 3, sen innan man kommer i säng och kommer till ro, så hinner klockan bli 3 halv 4. Så idag så har jag varenda minut inbokad eller någit som måste göras, skulle varit i malmö idag och ridit hästen, men hon lätt rätt så sur för att jag inte kund ekomma, så då tycker jag det kan vara. Jag ringde vid 10:30 skulle varit där 14:00. Så det var liksom inte i sista minuten jag ringde heller. Men då får det vara så. Har varit och handlat min vecko matsedel oxå, får se hur det går om den kommer att hållas eller vi kommer på något annat att äta. Men det finns hemma till en annan gång iaf. Imorgonkväll ska vi iaf ha afrikansk kyckling med couscous. Låter riktigt gott.
Ska till sjöbo sen och passa Sofie, ska bli intressant och se hur det går. Men det ska nog inte vara några problem.
Har precis varit ute i skogen, blev en liten jogging tur idag, kroppen orkade inte så mycket, men resten blev powerwalk iaf.
Nä, dax att fortsätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0