Strumpan??

Ja, var min ena strumpa är vet jag inte. Är till 99% säker på att den låg i en av tvättsäckarna. men innan när jag skulle vika tvätten som jag tvättat idag, så var där bara 1 strumpa. Har kollat på balkongen, ifall den hade trillat ut, men nä, den var inte vid den andra tvätten, fick gå ner i tvättstugan och kolla i alla maskiner, men icke där heller. SKUMT en strumpa kan ju inte bara försvinna, det är ju lite typiskt, mina favvo strumpor oxå. Men jaja. Hittar den kanske nån gång.

Har varit riktigt duktig denna veckan med både mat och motion.

*Måndag Lunch Sallad, kvällsmat köttfärsås och spagetti (på qornfärs) 1 timmes ridning
*Tisdag Lunch spagetti och köttfärsås, kvällsmat sallad, 1 timmes jogging/powerwalk, lute blandad kompot
*Onsdag Lunch Lunch smottie, kvällsmat blomkålsgratinerad köttfärsås vandring med nattvandrarna
*Torsdag Lunch Spagetti Cabonara på lättmjölk o fullkorns spagetti

Denna veckan än så länge.
Kommer mer sen.
Nä, dax för möte på jobbet

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låna ut lite energi va

2008-05-15 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0