Ledig

Ledig idag, riktigt skönt. Var ledig igår oxå, tog en semester dag!!! Har ju massor att ta ut. Fast helg känns lite mer i plånboken. Men att gå bakisoch full till jobbet är inte riktigt min melodi. Fast det var bara huvudvärk jag hade igår, men 1½ liter vatten när jag vaknade, sen var det borta. Var på möte igår med nattvandrarna, känndes inte så kul och köra, men dom tur var så var där inga poliser ute.

Har precis varit inne i duschen, inte helt fel, då vaknar man till liv riktigt. HAr precis haft hyresvärden här (glömde helt bort att han skulle komma) Och kollad lite på lägenheten. Han ska se om han kan fixa med skåpsdörrarna under vasken, fönsterna behövs målas, listerna likaså. Dörrklockan funkar inte som den ska, ytterdörren är sned och lite sånt smått. Men några nya tapeter tyckte han inte behövdes, fast vi fick måla om i sovrummet om vi ville. Jag som hade hittat snygga tapeter till köket på rusta. Men men, får leva med ändå.

Nä, dax att fixa lite lunch, får se vad det blir för nyttigt idag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0