Hektisk vecka

Jag satt och tänkte för mig själv nu i veckan, skönt nästa vecka är en bra vecka. Mycket ledigt. Men ack vad jag bedrog mig. Visst är ledig imorgon, men ska köra och lämna bilen i ystad 9.15, där försvann den sovmorgonen. Sen ska jag och mamma in till lund på peacemakerenheten. Ska vara där inne halv 2. Ska in om på Nova när vi ändå är i Lund. Inte helt fel.
Sen är det heldag jobb på tisdag. Och även den sovmorgonen försvann. Längtar verkligen tills jag kan sova länge. Onsdag jobbar jag på e.m. men jag har tvätt på morgonen, så det blir inget sovande den morgonen heller. Sen jobbar jag heldag tor-fre. Så möjligtvis kan jag sova på lördag, om jag inte åker på stallet då. Hoppas inte det. Behöver sova.
Nä, nu ska jag duka. M håller på och grillar. Gott gott

Kommentarer
Postat av: Jessica

Know the feeling, att få sova är så skönt

2008-05-05 @ 15:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0