Det var denna

lördagen!!! Har varit fullt upp hela dagen. Började kl 8 med att tvätta, blev färdig 10, men jag kom på att mina stallkläder behövde tvättas, iaf vinter utrustningen, så det åkte i tvätten plus figges 2 schabrak, dom var riktigt skitiga. Ska köpa några nya, dom andra har börjar gå riktigt i sönder!

Under tiden som tvätten var i maskinen, så gjorde jag några ärende, var inne på apoteket och köpte vitaminer, tog en ny sort, dom jag har nu var slut, men denna nya sorten skulle vara bättre. Så jag får väl prova.
Var även inne om i Jenny´s ljus & smide, ville se om jag hittade något att ha på balkongen, som lyser. Hittade en jättefin lampa, men den var lite för dyr för mig just nu. Får se tills jag fått lön, kanske blir något snyggt då.
Sen gick jag till Bertils och köpte mjukglass, den är riktigt god, gräddig och tjock, En av dom godaste jag ätit.
Sen blev det ca 2 timmar i solstolen. Och det syns, har inte brännt mig, men fått märke efter solen. Jag hoppas jag slipper bränna mig detta året. Är så jobbigt.

Sen blev det dusch, skulle ju till Ystad på crusing nu ikväll. Med Josse, Walle, My, Figge, Ingela, Matias och några till. Vi körde först till Köpingebro för att kolla in bilarna. Sen körde vi och satte oss vid en rondell, den nya vid regementet, som leder till stranden. Där såg vi alla bilarna komma, riktigt bra plats. Satt där till 22. Sen var det dax att köra hem. Sitter här och har lite beslutångest, ska jag bli hemma, gå till Figge, eller köra till Sjöbo. Men jag är trött så det blir nog till att bli hemma. Kan behövas.

Ska till stranden imorgon med Josse, Walle, My. Ska bli skönt.

♥XOXO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0