Blir så trött på mig själv!!

Igår när vi skulle till IKEA så kolade jag om jag hade min dosa till hjärtat i min väska, men nä där var den inte. Då ligger den väl i bieln då, var ju i Ystad i söndags, så jag kollade i bilen. Inte där heller. VAR FAN har jag då lagt den?? Hade ite tid och leta efter den, så vi fick köra utan den, ringde till mamma och frågade om hon skule vandra i veckan?? Men det skulle hon inte, om jag kanske hade glömt det i västen i fredags. Hon skulle köra ner och kolla, men den var inte där heller. Ringde till Maggan och frågade om den var hos dom, eftersom jag passade Sofie i lördag, men den var inte hos dom i heller, och inte i deras bil. Och när man letat runt lägenheten på 66kvm 4 ggr så blir man knäpp. Var ute och gick i lördags, tänkte att jag kanske tappat den, och hade fått gå in till polisen idag och kola om dom fått in den. Men jag tog en chansning och skickade ett sms till min kollega som jobbar idag, om hon kanske hittade den idag. Fick ett sms 8 imorse, dom hade hittat den i fotöljen. OOOHHH vad skönt, hade inte varit kul och ringa in till Lund och säga att jag blivit av med den. hade nog kostat multom att ersätta den.
men det behöver jag inte nu, riktigt skönt.

Ja, just det vi var ju på IKEA igår, blev dyrare än vi räknat med, men det brukar det ju bli.

Blev en ny tv-bänk     DVD-hylla  Kökslampa                   Bord till mina högtalare

och lita annat smått och gott

Nä, dax att glra lite nytta

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0