Ändrade lördags planer

Usch, detta är verkligen inte roligt. Skulle varit hos Johanna nu ikväll. Var redo för allt, betämmt vad jag skulle ha på mig, köpt present m.m. Och vad händer?? Jag gör ett dåligt lyft eller rörelse skit samma, men det smällde till i axlen, nacken och skuldran. Hurra där var den lördagen förstörd. Och detta var innan middags rasten. skulle sen jobba några timmar till med den smärtan. Och köra rullstol på det. Behöver jag säga att det gjorde ont??? Gick direkt hem och bädda ner mig, likabra eftersom jag ändå skulle vara hemma. Och jag kan knappt röra mig, gör riktigt ont överallt.
Får ringa massör på måndag. kan inte gå så här. Det får göra hur ont som helst, men måste få höra vad dom säger.

Såg idag på Österlenhems hemsida att dom hade en 4 ledig på 2 plan. Var och tittade på den i e.m. när jag jobbade. Såg riktigt bra ut. Lite framsida och lite trädgårds täppa. Helt perfekt faktiskt. M och jag ska ner och kolla lite mer imorgon, ska ev ner till Österlenhem på måndag och säga att vi skulle vilja titta på den. Hoppas det går fast man inte lämnat in någon intresseanmälan. Får kanske skriva ut en nu när jag ändå tycker synd om själv här.

Nä, dax att gå och lägga sig i sängen

♥XOXO

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack, är ute och rastar hunden många gånger om dagen. Kanske det var dig jag såg på gröningen med en svart hund? *kram*

2008-06-02 @ 14:45:32
URL: http://tiiinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0