Aldrig mer

Ska aldrig mer prova/använda nutrilett. Har precis varit och tränat, skulle ta en nutrilett innan träningen. Hade ångest innan jag ens tog den ur skåpet. Den kom ner, men det var precis. Fick skölja ner med vatten, en klunk nutrilett och två klunkar vatten, den sista klunken höll på att komma upp igen. Har hur många som helst kvar, men dom ska jag inte använda. Får se om där är någon som vill ha dom som är kvar, får dom, bara jag blir av med dom.

Träningen var riktigt rolig idag, efter 5 min så började redan svetten rinna på mig, och då märks det att jag gör rätt, för dålig kondis har jag inte, (bara när jag ska jogga). För det e så tradigt, men jag får väl stå ut, nu när jag ska börja jogga 4 ggr/veckan. Jogga 4 ggr/veckan, rida 3-4 ggr/veckan, sen annan träning 1-2ggr/veckan. Om det inte blir jogging så iaf en powerwalk i minst 1 timme. Utöver det jag redan går på jobbet.

Påtal om jobbet, vi har kollat upp om vi kan få en rullstol med motor ist för den vi har nu. Då blir kanske promenaderna blir lite raskare också. som det är nu så går vi några smårundor runt torget med omnejd. Inte alls kul längre. Men vad gör man inte för pengar. När/om vi får den andra så kan man ju går mycket mer och bättre, tex Tryde, skogen, mer runt tomelilla isf för torget. Usch, vad jag klagar, men det är ett måste just nu känns det som. Ibland så är jag bara så trött på jobbet, skulle kunna dra täcket överhuvudet och somna om. Men jag behöver pengarna, så är det ju alltid. Vill ju inte ha in mina referenser att jag inte går till jobbet mer för att det inte är roligt, hur många jobb får man då??? SVAR: Inga alls. Har ibland planer på att vilja bli omplacerad, men vi har problem med att få folk till oss, och skulle jag då sluta så är där ingen på 80% och då sätter jag mina kolleger, min arbetslagsledare och dom jag r hos i skiten och det vill jag inte. Men jag ska prata med min arbetslagsledare och även den andra om dom skulle få in något som verkar kul, jag har ju mina lediga dagar då jag kan gå sidan om och se om det skulle vara något för mig. Men den tiden den sorgen.


Sitter här och ska gå in i duschen, men jag kommer inte s långt, rent slut i mina ben, väntar nog till M kommer hem ifall jag skulle falla ihop pga något. Känns tryggare så. Har blivit en liten fegis, men jag har slagit mig riktigt illa när jag trillat innan, och är jag själv hemma och inte min mobil där så kan jag inte ringa på hjälp, eller om jag skulle bli medvetslös så får jag ligga till M kommer hem. Och nä tack, roligare kan jag ha faktiskt.


Har börjat läsa nu igen, läser Harry Potter och halvblodsprinsen här hemma, och Dotter önskas för henne på jobbet, två flugor i en smäll, vill ju läsa den själv oxå. helt perfekt.


Nä, nu ska jag lägga mig lite på soffan och kolla på tv, är inget men slö kolla tills M kommer hem.
♥XOXO


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kan ta dem, vet dem smakar skit men jag behöver sånt

2008-05-07 @ 01:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0