Aj som f*n

Har ont i hela kroppen. kände när jag var hemma på lunch idag, och satte mig ner och slappnade av. Fick ont i ett muskelfäste från nacken och ner i vänster axel. inte alls kul och köra runt en rullstol då. men det är ju ett måste när man har jobbhelg och allt. När jag kom hem idag så gick jag och la mig en timme, och sen kollade jag på lyxfällan. När jag sen gick upp så hade fortfarande lika ont. Beställde mat från Roma idag, och när jag skulle gå och hämta den så hittade jag inte plånboken. var F*N är den, den kan ju inte bara försvinna. Kom på efter ett tag att den ligger på jobbet, duktig Anna. Så det var bara till att gå till jobbet och hämta den (tur man har nära till jobbet). Sen in på Niklas och köpa coca. var längesen jag drack det, har hållt upp med coca i nästan 6 månader. Var beroende av det innan. Trodde inte på alla som sa att dom kunde bli beronde av coca. Men nu vet jag. Blir coca ca 1 gång/månaden nu. Och det känns helt ok. Btw innan när jag skulle ute och ta en raggar runda i byn, och skulle gå till bilen, så kände jag hur det började låsa sig i ryggen på mig, eller ryggen och ryggen, nere i svanken. Kunde knappt gå, var värre när jag skulle gå från bilen. Nu sitter jag här och fasar för att gå och lägga mig, gör ont bara jag rör mig. Hurra; ska jobba igen imorgon. Får göra så gott jag kan.

Måste bara berätta lite om igår oxå. Är som sagt med i nattvandrarna i Sjöbo. Vi har varit ute och frågat alla företag i Sjöbo om dom vill sponsra oss så vi kan göra något kul med undgdomarna. Och vi har fått in en del sponsringspengar. Alltid kul att vi är uppskattade. Så igår så anordnade vi ett läger för ungdomarna. Det var riktigt uppskattat av dom, det var både sprit och mobil fritt. Sprit för att dom inte är 18, och mobil för att vi inte skulle få dit oinbjudna ungdomar. Vi anordnade olika aktiviteter för dom oxå bla 10-kamp. Sen hade vi grillning och sång runt elden. Riktigt mysigt. Men alla ungdomarna gick och la sig runt  23:00, och det förstår jag. Hade varit igång sen kl 08:00. Bla, badat samlat ved, så dom kunde grilla och elda i militärtältet. och sen bara avar ute  skogen en hel dag tar på krafterna. Även på mig som inte gjorde så mycket. Mest snackade skit och hade olika aktiviteter på 2 ställen under dagens gång.
Fick höra idag att ungdomarna ville göra om det fler gånger. och klart vi ställer upp, men då måste vi vara fler nattvandrarare, så vi kan byta av varandra, då vill dom ligga över 2 nätter och ut och vandra. Får se vad vi kan fixa till den gången.

Nä. nu ska jag försöka ta mig in i sängen, M kommer snart hem

♥Anna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Coolt, måste ha varit det som Jenny Liljegren oxå var med på :)

2008-05-05 @ 15:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0