Tisdag

Ja, tisdag idag, tycker denna veckan går så sakta, kan bero på att jag jobbar så många dagar denna veckan. Brukar normalt jobba 4-2 1/2 veckor. Så det är klart det känns dessa veckorna, men jag ska klara det. Ger inte upp så lätt. Älskar att jobba, fast klart man har sitt drömjobb, detta är inte mitt, men man får ta det man får, känns bra att se den 27:e varje månad att man gjort något bra.

Har varit och tränat också nu ikväll, riktigt skönt att göra kroppen helt slut, då sover man riktigt gott inatt, ska träna imorgon igen, sen rida på torsdag och ev fredag, om det inte blir hem & villa mässan. Sen är det jobb igen i helgen. Har bestämmt mig för att jag ska börja träna riktigt och rida Figge som jag ska göra, har varit dåligt med et den senaste tiden. Sen ska jag ta bort Figge från lektioner, så bara jag ska rida han. Ska bli skönt, så man får ha sina grejor som man vill ha det. Vet inte hur många gånger jag får leta reda på saker som ärhans, som ligger på någonannas sadel eller nåt sånt. Blir så trött, det är ju för f*n jag som har köpt alla hans saker och då ska dom vara kvar också, om jag nu inte tar bort dom.

Till helgen, ska vi till hotellet och äta taco buffé, ska bli riktigt roligt att göra det. Jag, Martin, Maggan, Martin, Mamma, Tomas,  Joakim. Sen ska vi hem här och fortsätta. Ska bli kul och se när jag kommer i säng, iom att jag ska upp och jobba kl 7 på lördag. Sen på lördag vet jag inte vad som händer, men Martin e ledig nu i helgen, så jag slipper ju sitta själv för en gångs skull. Men det blir säkert en fest eller nåt sånt, Hansson och Sege brukar inte vara svåra när det gäller fest.

Nä, nu ska jag in i duschen.

XOXO// 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0