Snöar

Jaha, nu snöar det igen. Vill inte ha detta vädret, men vad har jag för val???? Inga!!!! Har varit på möte idag med nattvandrarna, tyvärr var vi inte så många. Men får hoppas det blir fler nästa möte, men då jobbar jag, som vanligt. Får ju gå på dom mötena som jag kan. Ska jobba igen på e.m. morgon, får nog bli inne imorgon om vädret ska fortsätta så här. Inte kul att dra runt en tung rullstol i stora snödriver.

Var på släktmiddag igår hos farmor och farfar, riktigt trevligt. en lugn kväll med god mat och trevligt sällskap.  Har blivit mycket släkt nu i påsk, blir till att träffa dom igen på lördag. Överlever säkert hehe!!!

Så här ser man ut efter operationen, svullen och blå. Den tutten är dubbelt så stor som den andra. Men det är inte så länge till.
 

Minna på dåligt humör, inte alls kul att mamma och pappa går i från mig
image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0