Släkt

Japp, har varit och träffat Martins släkt idag, Agneta var oxå med. Martin jobbar som vanligt. Men men, sånt är livet. Var riktigt trevligt idag, lagom många, inte kul när det är för många. Fick påskpåse av svärmor, alltid kul, en massa grejor från oriflame, och en liten burk med godis. Hon hade lagt ner mycket energi på godiset, kollat riktigt så det inte innehåller nötter tack tack.

Jag och Agneta pratde lite om morgondagen oxå, ska kanske ut till svärfar och "svärmor" och äta påskmiddag då. Mums mums. En lagom lugn kväll eftersom jag ska jobba sen igen på söndag, så jag kommer upp då. behöver ju inte försova mig pga att jag varit iväg.

Jag hoppas att jag klarar av att jobba imorgon och på söndag, så jag inte får så ont. Men det ska nog gå bra, får ju ha använding för mih höga smärttröskel nångång ju. jag är inte den som gnäller för smärta i första taget, tycker det är så onödigt. men alla är vi olika. Och det är ju bra

XOXO//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0