Onsdag

Ja, då är dessa 3 arbetsdagar slut. Skönt, rent slut i kroppen. Jag fattar inte hur jag har kunnat jobba 5 dagar i veckan innan. Men skulle jag bli tvungen att göra det igen, så skulle jag nog fixa det oxå kan jag tänka mig. har iof inget annat val. Man blir lätt bortskämd.

Har precis varit och tränat, blev besviken, men får testa några gånger till, ska ju inte dömma efter bara en gång. Problemet är att när jag tränade aerobic innan i Ystad på YES, så hade jag en riktigt bra instruktör, och man jämför ju tyvärr olika instruktörer. Men hon jag hade idag är säkert oxå riktigt bra.

När jag var uppe hos chefen idag så frågade båda, (hehe, inte dåligt att ha 2 chefer, sen dessutom ha bra kontakt med båda) om jag inte visste nån som vill ha jobb. Dom letar folk med ljus och lykta. Visste tyvärr ingen på rak arm. Men dom hittar säkert någon.

Nä, dax att fixa lite mat och sen diska, duscha. Sen blir det mys framför tv:n.

Ja, jag och martin satt och diskutera nu en kväll, och det är dax detta året.

Nyfikna, hehehe. Det får ni vara ett tag till.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0