Måndag

Ja, då var denna jobb dagen över, bara 4 kvar denna veckan. Känns tungt att bara tänka på det. Men det blir pengar av det. med tanke på att jag ska bli opererad nästa måndag (17/3), så förlorar jag en dag där, kanske tisdagen oxå, får de hur jag känner mig på måndags kvällen!! Känns dumt och jobba dagen efter en operation om man inte känner sig bra. Måste ju tänka på hälsan, fast det är ju iof därför jag blir opererad, för att dom ska hitta vad som är fel på mig. Ska vara inne på hjärtavdelningen 07:45 på måndagen, sen får jag se när jag blir opererad under dagen. Dom kunde inte sätta en tid om där skulle komma annat emellan. Men jag hoppas det går fort, så jag kommer hem igen, så roligt är det inte att ligga på sjukhus.


Jobbar extra denna veckanoch nästa vecka, som sagt 5 dagar denna veckan 3 1/2 nästa vecka. Får mer timmar sen i april/maj, tack tack säger jag. Vill ha så mycket pengar som möjligt, nu när jag fått fart på mitt sparkonto och sånt så vill jag gärna ha så mycket som möjligt på det.

Just det, har hittat bil som jag ska köpa, får bli till nästa sommar, så jag kan spara lite, kommer ändå att få ta lån, men har man lite på sitt sparkonto, så är det lättare att få igenom ett lån.

 

Skoda Fabia, denna lilla räcker, eftersom vi har en skoda octavia kombi nu, behöver ju inte ha 2 kombi bilar.

Nä, nu ska jag göra mig färdig för stallet.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0