idag igen

snöar idag igen, och jag som skulle på shopping runda idag. Får väl ta det en annan dag ist. det enda som är kul med att det snöar nu e att det ligger kvar, det regnar inte bort med en gång. Det enda som är positivt med det är att det ligger kvar denna gången iaf, och inte regnar bort direkt.

Skulle till ystad idag och shoppa, men när jag vaknade och såg hur vädret var så blev det inte, känner inte för att köra min egen bil i detta vädret. Varit en sväng på Boan ist, köpte en film och lite godis. Mums mums.

Har suttit och framkallat bilder idag oxå, hittad en massa gamla roliga bilder, alltid kul. Alla fylor, alla hångel och alla skandaler. Jag ångrar inget av det jag gjort, men det jag ångrar är att jag inte varit ute på så många ställen, får ta det nu som äldre ist. Det ända är att när klockan blir 00:00 så är jag så trött, och det är ju då som det roliga börjar. Får ta lyckopiller nästa gång som jag ska ut.

Har tagit av mig häftan som jag fick efter min operation idag också, så nu har jag bara stripes där ist. Ska till vårdcentralen på onsdag och ta av dom, känns bättre att ta av dom där, då ser dom om det ser konstigt ut. Dom vet ju hur det ska se ut och inte se ut.

Nä, filmdax

ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0