Hemma igen

Nu e jag hemma igen, har varit och hämtat Agneta på Svågertorp. och givetvis så skulle det vara båda snö och halt, men jag kom i tid, fick vänta på henne. Alltid skönt, bättre jag vöntar som kan sitta i värmen i bilen, än hon som får stå ute och frysa!!

Nä, dax att fixa lite

Har haft en heldag med Agneta idag och den kommer fortsätta. var inne i den ljusbutiken här i tomelilla, där är riktigt fina grejor, till bra priser. Sen skulle Agneta ha jobbskor, så vi var inne om på Gustav Olssons skor, och hon köpte två par (dom rike dom kan)hehe!! Sen lämna vi dom här hemma. En sväng på boan blev det oxå, en massa godis och smycken. Och kollad runt på alla andra grejor, hittade några snygga kläder och sånt, men har inte råd just nu. få ta det en annan gång. Nu är vi här hemma igen, ska se vad som händer resten av dagen. Kl 18:00 så är det kalas för mig iaf. Så jag ska duscha och göra mig färdig om en stund.

Ska nog lämna Agneta i Äsperöd innan jag kör vidare sen, kör nog dit lite innan så man kan prata lite med svärfar och "svärmor"), alltid trevligt. Dom bjöder på middag ikväll, men jag kan tyvärr inte joina, ska ju på mitt håll. Det ska bli trevligt det oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0