Fan vad allt

ska bråka med mig. Jättebra början på denna veckan ju, eller inte. Men det gå det oxå. Eftersom jag inte jobbar 100% bara 74% så måste jag ju vara inskriven på arbetsförmedlingen, ska lämna in underlag till min handlingsplan senast nu på fredag, skulle sätta mig och göra den imorse, och kan inte logga in. Jippie or not. Så det blev till att springa ner till arbetsfrmedlingen, jag jobbar ju ända fram till fredag så jag hinner ju inte ner och prata med dom om vad jag skrivit i min handlingsplan. Och hör jag inte av mig så lämnar dom et meddelande till a-kassan och sen får man inga pengar därifrån. Och dom måste jag ju ha. Så jag fick 2 papper där nere som jag ska fylla i och lämna på deras låda senast fredag. Och det ska jag hinna.

Ridning ikväll, ska bli riktigt skönt att komma upp häst ryggen. Fasr satt ju där senast i fredags. jaja, nu ska jag äta färdigt och sen tvätta. Ett måste tyvärr.

kram

Kommentarer
Postat av: Katta

Arbetsförmedlingen har såna jävla reglerl... Vet själv hur de e..

2008-03-10 @ 18:58:16
URL: http://katarina81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0