Denna jobb veckan slut

Skönt, måste jag verkligen säga. Är hur trött som helst. Kanske inte så kul att läsa om man inte har något jobb iof, men det är så det är. Kan faktiskt inte göra något åt det.
Förmiddagen idag gick segt, hade vikarie sim var där idag, och hon skulle ju självklart göra så mycket som möjligt själv. och då blev det för mig at bara sitta och titta på. Det är rätt drygt om man är van vida tt göra allt själv. Och eftersom det regnat för ovanlighetens skull, så satt vi inne och kollade på en wallander film. och det blir man inte så mycket piggare av. Men men,hellre det än och bli genomblöt.

Var på möte igår på jobbet, riktigt roligt.

nä, nu ska jag iväg och vandra, i detta underbara vädret.

kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

HA EN SKITBRA FREDAG, önskar Colaburk. :*

2008-03-14 @ 18:39:20
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Sofie

Då får jag önska dig en trevlig helg efter allt jobb! =)

2008-03-14 @ 18:49:06
URL: http://hannamiasofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0