Ännu mer jobb

Jaha, jag trodde det var denna veckan oxå som jag skulle jobba som F*N men när jag gick upp till chefen idag så blev det även nästa vecka. Ska ev ha en vikarie aspirant som går sidan om tor-fre. Skönt faktiskt för då går tiden lite fortare. Så det blir nog bra. Ska jobba igen nästa onsdag oxå. Men det blir pengar av det, och det behöver jag, får inte ut så mycket denna månaden. Så nästa blir nog bättre, då får jag mitt storhelgs OB oxå. Hurra hurra. men jag jobbar ju som vanligt påskafton och påskdagen, så det blir inget festande för mig denna påsken. Men jag överlever. Dör jag av det, så låt mig då göra det. Dax för träning igen ikväll, ska bli så skönt att riktigt göra kroppen riktigt trött, det behöver jag. 
Ridningen igår gick bara så jäkla bra, efter en kvart så hade jag fått Figge i form och sen gick han som en prins hela passet. Och det kändes i min kropp oxå efteråt. Men när jag sklle av hästen så kom jag nästan inte av så trött jag var.

Nä, nu ska jag diska och sen är det träning. Efter träningen så är det dax för gossip girl. Det är ett måste på tisdagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0