Vad ska man???

Kom inte på någon bra rubrik idag, så det fick bli så här. Har min långa jobb vecka nu, känns lite drygt. Men det ska jag fixa. Känns alltid bra och jobba när det syns i lönekuvert. Och det gör det! Fast det känns ibland som jag skulle vilja ha något nytt. Har sökt nytt jobb idag, så ska bli kul och se om dom hör av sig, jag hoppas på det. Skulle vara riktigt kul, känns som att jag behöver det för att utvecklas, i mitt arbete. Aldrig kul att känna att man inte utvecklas i sitt jobb. Då känner man ingen glädje att gå till jobbet, och det tycker jag är det viktigaste. Och att jobba ensam i 8,5 timme är lite små drygt ibland. Men det är ett jobb iaf.

Ska se om jag kan komma på något som jag o m kan göra på fredag. Kan ju inte sitta hemma en fredag kväll. Sen på lördag så ska vi iväg och cykla dresincykel, och sen till Figge och grilla på kvällen. Och kl 15 på söndag ska vi kolla på en ny lägenhet, ska bli kul. Det är en hyres via Österlenhem 4 på 2 plan.
Det kommer behövas lite längre fram

Nä, dax att gå in i duschen
♥XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0