Utmaning

Regler:
Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare.
Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde du för 10 år sen?

» Hade sommarlov mellan 7:an och 8:an
» Bodde i stallet
» Började raka benen


2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? (läs torsdag)

» Diska
» Dammsuga
» Ta undan tvätten
» Komma på något till middag ikväll
» Städa till sköldpaddan


3. Godis jag gillar

» Salt lakrits
» Ljus choklad (fast jag är nötallergiker)
» Lättsaltade chips
» Popcorn


4. Vad skulle jag göra omjag blev miljardär

» Betala av lånen på bilarna
» Köpa nån cool bil
» Bjuda och såklart själv åka på resa
» Bygga eget hus
» Köpa nya kläder 
» Skänka massa till barnfonden
 

5.  Städer/orter som jag bott i

» Tomelilla 1 1/2 år
» Sjöbo 22 år

Utmanar:
Johanna
Gina
Stina
Emily
Katta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0