Ny utmaning

Jag har blivit utmanad utav Tina


Tre namn jag går under:

1 Anna
2 Du
3 Älskling


Tre saker som skrämmer mig:

1 att jag ska får ett hemskt besked om mitt hjärta
2 att nån som står mig nära blir riktigt sjuk
3 att jag inte ska kunna föröra mig själv o min familj


Tre saker jag har på mig:

1 Topp
2 Capribyxor
3 Fleecetröja


Tre sanningar om mig:

1 är en slösa, men har blivit bättre på att bli en spara
2 är dålig på att planera
3 har få nära vänner, men många andra


Tre saker jag verkligen vill ha:

1 ett stort hus
2 bli av med mina lån
3 barn


Tre bloggar jag utmanar:

Johanna

Gina

Jessica

Kommentarer
Postat av: Jessica Jönsson

Wiiie, listor gillar vi

2008-06-26 @ 14:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0