Ny lista

Har snott denna från Lykke


Hur lång är du?

175 cm

Vilken ögonfärg har du?
Blå

Vilken hårfärg har du?
Ljusbrun, med solblekta gamla slingor

Familj?
Sambo, mamma, pappa massa syskon

Har du någon bil?
Japp

Musik du lyssnar på?
Det mesta som spelas

Vem ringde dig senast?
Älskling

Var tror du att du befinner dig om tio år?

Ingen aning, men förhoppningsvis så trivs jag som fisken i vattnet

Vilka städer har du bott i?
Sjöbo
Tomelilla

Hur många högskolepoäng i det gamla systemet har du? Har inte gjort det

Vilket program läste du på gymnasiet?
Barn o fritid (Ystad)

Vilken är din favoritglass?
Olika
Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, lite tyska, lite danska, lite norska

Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, för många gånger tycker jag

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
NEJ, hoppas jag aldrig får det, är så J*vla dyrt

Favoritdrink? 
Olika beroende på mitt humör

Hur gör du för att lufta din ilska? 

Kör till stallet och myser med Figge

Vad är du rädd för?
Att något ska hända mina nära o kära

Hur många år har du jobbat på ditt nuvarande jobb?
1 år

Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Bortskämda, och såna som tror dom är något

Hur många tatueringar har du?

1 på skuldran

Vad ska du göra idag?
Gå och lägga mig, så jag kommer upp till jobbet imorgon

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Den frågesaken lånar jag ^^.

Hoppas allt är kanon

2008-07-10 @ 07:55:12
URL: http://chibi84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0