Mår illa

Alltså jag ska nog bli dålig. Har känt mig halvkass en längre tid. Så idag när jag var med mamma på ikea, så fick jag en sån huvudvärk. Tog 2 ipren och trodde liksom det skulle hjälpa, men tji fick jag. Det värsta släppte, men det satt kvar som en påminnelse i huvudet ändå. Så när jag körde hem från mamma så var jag inte i topp form, skulle inte kört egentligen, men var ju tvungen att komma hem. så jag körde hem och började på maten och tog 2 citodon. Vill ju liksom att allt ska hjälpa direkt när jag har så ont. Satte mig och åt, och sen kom Jennie. Bjöd henne oxå på middag eftetsom vi ändå skulle iväg till samma ställe ikväll. Så när jag satt mig i bilen, så kände jag hur illa jag mådde, och det blev inte bättre. Så jag hade sån ångest för att jag skulle sitta och hålla på med oriflame hela kvällen. Men när jag tog fika så släppte det. Det var riktigt skönt, blev likadant sen när vi skulle köra hem igen. Så nu har jag lagt mig i soffan, och sak vila huvudet lite, får hoppas det hjälper något iaf.

Ha det bra

Ja, just det. Fick världens bästa besked innan idag. HURRA äntligen. Kan inte vänta tills det sker.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för besked du har fått? nyfiken

2008-06-27 @ 20:20:41
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0